NUOMOS SĄLYGOS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Svetainės valdytojas: Nerijaus Naviko IV, IV kodas XXXXXXXX (toliau – Nuomotojas)
1.2. Naudodamasis svetaine ir pateikdamas užsakymą, klientas patvirtina, kad sutinka su šiomis taisyklėmis.
1.3. Šios sąlygos reglamentuoja įrankių ir kitos įrangos (toliau – Įrankiai) nuomos tvarką tarp Nuomotojo ir Kliento.
1.4. Klientu laikomas tiek fizinis, tiek juridinis asmuo, sudarantis nuomos sutartį ar rezervuojantis įrankį.
1.5. Nuomos sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas patvirtina užsakymą, pasirašo nuomos dokumentus arba faktiškai pasiima įrankį.
1.6. Nuomotojas pasilieka teisę keisti šias sąlygas, apie tai paskelbdamas savo svetainėje ar informuodamas klientą raštu.


2. REZERVACIJA IR APMOKĖJIMAS

2.1. Įrankiai gali būti rezervuojami internetu, telefonu ar atvykus į nuomos punktą.
2.2. Nuomos sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas patvirtina užsakymą žodžiu, raštu, el. paštu ar per interneto svetainę ir Nuomotojas patvirtina rezervaciją. Kliento užsakymo patvirtinimas ir Nuomotojo patvirtinimas laikomi abiem šalims privalomu susitarimu dėl įrankio nuomos.
2.3. Klientas pateikia užsakymą svetainėje, nenurodydamas apmokėjimo duomenų. Po užsakymo gavimo mes patikriname įrankio prieinamumą ir el. paštu informuojame, ar užsakymas patvirtinamas.
2.4. Tik po patvirtinimo klientui siunčiama MakeCommerce mokėjimo nuoroda apmokėjimui.
2.5. Apmokėjimas vykdomas per MakeCommerce (Maksekeskus AS), licencijuotą mokėjimų tarpininką.
2.6. Galimi mokėjimo būdai: bankiniais pavedimais, kortelėmis, Apple Pay, Google Pay ar kiti, priklausomai nuo šalies.
2.7. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai MakeCommerce sistema patvirtina sėkmingą mokėjimą.
2.5. Jei Klientas neatvyksta pasiimti įrankio sutartu laiku ir neinformuoja apie vėlavimą, rezervacija gali būti anuliuota, o įrankis perduotas kitam klientui.
2.6. Klientas gali atšaukti arba pakeisti rezervacijos laiką, susisiekęs su Nuomotoju iš anksto.


3. NUOMOS TERMINAI

3.1. Nuomos laikotarpis skaičiuojamas nuo momento, kai įrankis perduodamas Klientui, iki grąžinimo į nuomos punktą.
3.2. Nuomos diena skaičiuojama kaip 24 valandos nuo įrankio atsiėmimo momento.


4. DOKUMENTAI IR TAPATYBĖS PATVIRTINIMAS

4.1. Nuomojantis įrankius, Klientas privalo pateikti galiojantį asmens tapatybės dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę).
4.2. Papildomai Klientas privalo pateikti automobilio registracijos liudijimą (techninį pasą), išduotą jo vardu, kuris patvirtina gyvenamąją vietą.
4.3. Jei Klientas nepateikia techninio paso, Nuomotojas gali taikyti užstatą, kurio dydis nustatomas pagal įrankių vertę.
4.4. Kiti dokumentai (komunalinių paslaugų sąskaitos, pažymos, banko išrašai) adreso patvirtinimui nelaikomi tinkamais.
4.5. Juridiniai asmenys privalo pateikti įmonės rekvizitus ir įgalioto asmens dokumentą.


5. UŽSTATAS IR APMOKĖJIMAS

5.1. Prieš atsiimant įrankį, Klientas sumoka užstatą ir (ar) <>nuomos mokestį pagal galiojančius įkainius.
5.2. Užstatas gali būti sumokamas kortele, grynaisiais, arba rezervuojamas elektroniniu būdu (preautorizacija).
5.3. Užstatas grąžinamas Klientui, kai įrankis grąžinamas laiku ir tinkamos būklės.
5.4. Jei įrankis sugadintas, prarastas ar grąžintas pavėluotai, remonto ar nuomos pratęsimo išlaidos gali būti išskaičiuotos iš užstato.
5.5. Jei Klientas sumoka internetu ar per mokėjimo platformą (pvz. Stripe), nuomotojas atlieka užstato grąžinimo veiksmus ne vėliau kaip per 1 darbo dieną po įrankio grąžinimo, o faktinis lėšų grąžinimo terminas priklauso nuo kliento banko.


6. ĮRANKIŲ PERDAVIMAS IR NAUDOJIMAS

6.1. Įrankiai perduodami Klientui veikiantys, švarūs ir paruošti naudojimui.
6.2. Klientas privalo prieš naudodamas įrankį įsitikinti, kad jis veikia tinkamai. Pastebėjęs trūkumus, Klientas privalo nedelsdamas informuoti Nuomotoją.
6.3. Klientas įsipareigoja naudoti įrankius tik pagal paskirtį, laikantis saugos ir gamintojo nurodymų.
6.4. Įrankius draudžiama perduoti tretiesiems asmenims be Nuomotojo sutikimo.


7. SUGEDUSIŲ ĮRANKIŲ TVARKA

7.1. Jeigu įrankis sugedo nuomos metu, Klientas privalo nedelsdamas informuoti Nuomotoją ir nebetęsti naudojimo.
7.2. Grąžinant sugedusį įrankį, Nuomotojas įvertina gedimo pobūdį ir priežastį.
7.3. Jei nustatoma, kad gedimas įvyko ne dėl kliento kaltės (pvz., dėl natūralaus nusidėvėjimo ar gamyklinio broko), Nuomotojas:
 a) pasiūlo įrankio keitimą kitu analogišku, arba
 b) kompensuoja likusį nuomos laiką.
7.4. Jei nustatoma, kad įrankis sugadintas dėl kliento kaltės, Nuomotojas turi teisę:
 a) išskaičiuoti remonto ar keitimo išlaidas iš užstato, arba
 b) pareikalauti papildomo apmokėjimo pagal remonto sąskaitą.
7.5. Nuomotojas turi teisę fiksuoti įrankio būklę (fotografuoti, filmuoti) prieš ir po nuomos, siekdamas užtikrinti objektyvų vertinimą.


8. ĮRANKIŲ GRĄŽINIMAS

8.1. Klientas įsipareigoja grąžinti įrankį su visais priedais, akumuliatoriais, įkrovikliais ir dėžėmis. Trūkstami ar sugadinti priedai gali būti įvertinami atskirai ir išskaičiuojami iš užstato.
8.2. Pavėluotas grąžinimas apmokestinamas pagal galiojančius dienos tarifus.
8.3.Pavėlavus grąžinti įrankį, taikomas valandinis įkainis pagal galiojantį kainoraštį už kiekvieną papildomą valandą. Jei vėlavimas viršija 3 valandas (t. y. įrankis grąžinamas po 27 val. ar daugiau nuo atsiėmimo momento), skaičiuojamas papildomas dienos įkainis.
8.4. Nuomotojas turi teisę negrąžinti užstato, kol nebus įvertinta įrankio būklė.
8.5. Jei įrankis prarandamas, pavagiamas arba dėl kitos priežasties negrąžinamas atgal, Klientas privalo atlyginti visą įrankio rinkos vertę pagal to momento kainoraštį arba sąskaitą faktūrą.
8.6. Nuomotojas turi teisę pasitelkti teisėsaugos institucijas ir pateikti Kliento pateiktus dokumentus kaip įrodymus nuostoliui nustatyti.


9. NUOMOS SUTARTIES NUTRAUKIMAS

9.1. Nuomotojas turi teisę nutraukti sutartį, jei Klientas pažeidžia šias sąlygas, įrankius naudoja netinkamai ar nevykdo įsipareigojimų.
9.2. Klientui grąžinus įrankį anksčiau laiko, nuomos mokestis už nepanaudotą laiką negrąžinamas, nebent susitarta kitaip.
9.3. Nuomotojas turi teisę reikalauti atlyginti visus patirtus nuostolius, atsiradusius dėl sutarties pažeidimų.


10. ATSAKOMYBĖ

10.1. Klientas atsako už įrankio sugadinimą, praradimą ar netinkamą naudojimą.
10.2. Klientas privalo kompensuoti visus nuostolius, atsiradusius dėl įrankio naudojimo ne pagal paskirtį, netinkamų sąlygų (pvz. lietaus, dulkių, betono mišinių ir pan.), arba dėl neleistinų modifikacijų.
10.3. Visi įrankiai yra apdrausti nuo vagystės, praradimo ir atsitiktinių sugadinimų. Tačiau jei nustatoma, kad žala atsirado dėl kliento kaltės, neatsargumo ar tyčinio veikimo, draudimo bendrovė turi teisę išsiieškoti patirtus nuostolius iš kliento.
10.4. Klientas, sutikdamas su šiomis sąlygomis, patvirtina, kad supranta savo atsakomybę už įrankio sugadinimą ar praradimą.
10.5. Nuomotojas neatsako už žalą, atsiradusią dėl įrankių naudojimo ne pagal paskirtį ar nesilaikant saugos reikalavimų.
10.6. Nuomotojas neprisiima atsakomybės už tiesioginius ar netiesioginius nuostolius, kuriuos Klientas patiria naudodamas įrankį.


11. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

11.1. Kliento pateikti duomenys naudojami tik nuomos sutarčiai vykdyti ir teisės aktų nustatytais tikslais.
11.2. Klientas sutinka, kad Nuomotojas gali patikrinti jo kreditingumą ar įsiskolinimų istoriją, jei tai būtina nuomos sprendimui priimti.
11.3. Duomenys gali būti perduoti teisėsaugos institucijoms ar kreditingumo vertinimo įmonėms (pvz., Creditinfo) tik įstatymų nustatyta tvarka.
11.4. Duomenų saugojimo laikotarpis – ne ilgiau kaip 5 metai po paskutinės nuomos sutarties įvykdymo.


12. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

12.1. Visi ginčai, kylantys iš šių sąlygų, sprendžiami derybų būdu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
12.2. Nuomotojas pasilieka teisę keisti kainas, sąlygas ir nuomos tvarką be išankstinio įspėjimo, tačiau pasikeitimai netaikomi jau sudarytoms sutartims.
12.3. Klientas, pasirašydamas sutartį ar rezervuodamas įrankį, patvirtina, kad susipažino su šiomis sąlygomis ir joms pritaria.